vrijdag 22 oktober 2010

Welkom

Mijn naam is Ida Wierenga en ik ben al heel wat jaren molenaar van poldermolen de Goliath.
De molen en het bezoekerscentrum staan midden
tussen de hoge windturbines in de Eemshaven.

Dit blog vertelt u over het wel en wee van poldermolen de Goliath en haar molenaar.

De renovatie van het dak van het bezoekerscentrum is net achter de rug, maar rust is er niet, want molenliefhebbers blijven komen en er vinden hier ook vergadersessies plaats van bedrijven, gemeentes en scholen.
Essent geeft hier voorlichting over windenergie en de Goliath is een mooie trouwlocatie.
Als ambtenaar van de Burgerlijke Stand heb ik net weer een paar in de echt verbonden.
De bloemstukken voor de trouwerij maak ik zelf.



2 opmerkingen:

  1. Zo Ida, je bent weer met iets nieuws begonnen om de molen te promoten.
    Een goed initiatief, want veel mensen zijn toch nieuwsgierig naar wat een molenaar allemaal moet ondernemen om de zaak aan de gang te houden.
    Ik zal je berichten direct krijgen, want ik heb me op de Feeds geabonneerd.
    Veel succes.
    gr Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het hoge Noorden zit men niet stil , één en al activiteit en dat mag ook wel met al die appeltaart.
    Succes met deze mogelijkheid een reactie te plaatsen.
    Een groet uit Fryslân, F.H.Janssen.

    BeantwoordenVerwijderen